Pepparkaksgubben & Tomten

Lillebror Sixten sover.Igår fick vi sprutor jag och brorsan.Han fick 12-veckors-
sprutan(valpsprutan).Jag fick 2-års sprutan.Han var lite känslig för han
pep till när han vart stucken.Jag sa ingenting.Man är väl stor.

Här är vi pepparkaksgubbe & Tomte.Vi var på adventskaffe alla hyresgäster
och jag och brorsan.Brorsan somna i mammas knä,jag käkade peppar-
kakor när han sov.Alla sa att vi var jättesöta.
Tack Tant Marina för det fina halsbandet
och Kickie för min fina pepparkaksdräkt.

Tack Kickie för min fina tröja.
Vi kommer med mer info om våra äventyr och bus kramisar Rune & Sixten


Kommentarer
Postat av: monica

ååå vad ni är modiga som varit hos veterinären hälsar Bianca som ska dit i nästa vecka och få sin 1års spruta avklarad. Väldigt mysiga bider på er o den när lillskrutten sover är ju helt ljuvlig!!!!



kramix o fortsatt trevlig lucia!

2008-12-13 @ 21:24:29
URL: http://www.tokhundarna.cybersite.se
Postat av: marie

Hahaha, dräkterna! så snyggt :D

2009-01-04 @ 00:49:34
URL: http://naken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0