Tillökning.....och 2 årsdag


Jag ska få en Lillebror på Lördag.Men på Lördag 6/12 samma dag som
Lillebror kommer så FYLLER JAG 2  ÅR.Det tycker jag är viktigare än en
lillebror som ska ta mina grejer,och få uppmärksamhet.Han är sååååå
söt säger mamma och pappa ;-( 
Jag daaaa??? Fast dom älskar mig det vet jag.Ska berätta en hemlis
 för er han pissar inne valpen fatta????.Jaja jag får väl lära honom
...... hmmmm.Dom säger att det är den finaste födelsedagspresent JAG
kan få.Har ALDRIG önskat mig en valp.Men jag får nog annat med ;-)
Tänker ge den lille en chans iallafall.Förresten han kallas Lillen och
kommer från Xodix .Okej ,okej han är söt men säg inte att jag tycker det.
Kram på er jag kommer skriva mer om mig (och honom).

Kommentarer
Postat av: monica

nämne grattis på födelsedagen o till en lillebror, de va inte illa hälsar tokhundarna! Å va du ska ha skoj me den lilla o ni kommer kunna busa o hitta på massa hyss som din mamz kommer bli tooookig överfniss



nospussar o svansvift från oss



www.tokhundarna.cybersite.se

2008-12-04 @ 20:30:10
Postat av: marina

Fasiken va roligt..eller..??Jo, de e väl helt ok, ja tyckte att Zelda va riktigt kul efter ett tag..speciellt när hon blev könsmogen hehe..men så roligt får jag ju inte ha längre för de jäkla människorna tog ju kulorna för mig...ska ta nötknäpparn nu till jul o ge igen på husse har jag planerat så får han se va kul de e att va en eunuck hihi...Coola hälsningar Frozty:)

2008-12-05 @ 09:53:15
URL: http://marinaw.blogg.se/
Postat av: perrongen.blogg.se

några förslag:



Jay Cutler(eller bara cutler)

Jesse James

Clyde



2008-12-05 @ 14:09:24
Postat av: chipo

Grattis på födelsedagen! bästa presenten ever, så coolt Rune.

Matte säger att hon alltid kommer ha ett extra litet öga på honom, vad hon nu menar när jag är här?

Vi är glada att han kom just till er, nu vet vi att han får ett fint och roligt hem Lycka till!



Ignorera pissenisse inne och skvätt på av bare hel**** ute visa vem som är kung, Rune, så dyrkar han dig ;)allt ordnar sig snabbt

Vi tycker Love passar honom perfekt, mjukt och fint och visst blir han lillebror älsklingen.

eller Alve coolt,Benni tufft typ Benni bus

Men egentligen passar vilket namns som helst den lille charmören....så söööt



/chipo

2008-12-05 @ 19:38:57
URL: http://www.nogg.se/chipo
Postat av: chipo

Grattis på födelsedagen! bästa presenten ever, så coolt Rune.

Matte säger att hon alltid kommer ha ett extra litet öga på honom, vad hon nu menar när jag är här?

Vi är glada att han kom just till er, nu vet vi att han får ett fint och roligt hem Lycka till!



Ignorera pissenisse inne och skvätt på av bare hel**** ute visa vem som är kung, Rune, så dyrkar han dig ;)allt ordnar sig snabbt

Vi tycker Love passar honom perfekt, mjukt och fint och visst blir han lillebror älsklingen.

eller Alve coolt,Benni tufft typ Benni bus

Men egentligen passar vilket namns som helst den lille charmören....så söööt



/chipo

2008-12-05 @ 19:39:56
URL: http://www.nogg.se/chipo
Postat av: chipo

oj varför två inlägg? Man kan tro jag tagit över här hehehe. GRATTIS RUNE!!!!!!

Du sixten var ju coolt, det blir lite Sickan över det tufft som attan

Ja på´t igen bara, fast när han vaknat, så du inte skräms :) Nu längtar vi efter foton på er

chipo the man

2008-12-06 @ 10:01:47
URL: http://www.nogg.se/chipo
Postat av: Mindy

Ingen fara snygging, du kommer alltid att vara nr 1 hos mig..



Nospussar från Mindybus

2008-12-08 @ 00:21:13
URL: http://tinyrascals.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0