Spring i benen


Här är jag ute och leker med min boll.Som jag precis fångat.
Nospuss Rune

Kommentarer
Postat av: chipo

Det där är kul. Jag brukar slänga bollen själv och fånga den hahaha.Kommer kanske inte så långt men jag tröttnar inte lika fort som matte hehe

Vilket snyggt täcke du har på dig, säger matte, vart har du shoppat det?

2008-11-13 @ 20:54:17
URL: http://www.nogg.se/chipo
Postat av: perrongen.blogg.se

hej! synd att mamma aldrig är här o fikar o lagar mat åt mig:( men du är snäll o bäst endå,,o har den coolaste hunden:)

2008-11-15 @ 18:37:05
Postat av: perrongen.blogg.se

jag satt o tänkte på vad mycke jag älskar dig mamma,,,du förstår dig verkligen på mig och ställer alltid upp för mig,,även när jag strular till det så finns du där,,,du måste vara en ängel vad skulle du annars vara med tanke på allt du gjort för mig inte ens änglarna jag träffar när jag dör kommer kunna älska mig o göra allt det fina för mig som du gjort,,,du är den människa som jag älskar mest,,och så länge du lever lovar jag dig att jag ska leva,,,men den dagen du slutar andas vill jag inte finnas kvar,,,jag gör vad som helst för dig,,kastar mig framför dig om en kula kommer emot dig,,o går i krig mot vilka som helst för dig,,,hoppas att vi åker o klipper oss på måndag,,för då vet jag att jag får träffa dig,,o när jag umgås med dig mår jag bra,,du ger mig massor av positiv energi,,,,,med andra ord skulle jag inte behövt skriva så mycke det hade räckt med: Jag älskar dig ovilkorligt o du är det bästa i mitt liv:) kram

2008-11-16 @ 06:30:42
Postat av: Anne

Hej..



Tassade förbi här och det fanns nog en mening med det. Jag har en kines, dock en pälsad, men en väldigt frusen sådan. Hittar verkligen inga kläder till honom som ser bra ut. Har du några tips om bra ställen. Det bruna täcket Rune har på sig ser ju jättebra ut, vart har du hittat det...?? Vet du dessutom något bra stölle som har overaller skulle jag bli överlycklig..



Många kramar från Rufus matte Anne

2008-11-16 @ 11:37:31
URL: http://flimmerochflummer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0