Sixten är Gosig 10 sekunder sen MÅSTE han busa


Här gosar vi 10 sekunder ungefär.Ni ska få se hur det slutar

Sen vänder han sig försiktigt mot mig med bus i blicken.Kram kram

Sen kommer dom där valptänderna.Mamma säger att han kommer tappa
dom.Jag tycker vi ska dra ut dom..............Jobbiga snorunge.........

Sen lägger han sig på mig.Inte nog med det.

Flyttar jag mig därifrån.För jag vill ta en tupplur.Då har ungen mage och
fråga om vi ska leka.Han är go när han sover.
Kram alla som läser min blogg nospuss Rune

Kommentarer
Postat av: Eliza & Skipper

Ha ha.. Myspojkarna.. fy så gosiga de är.

2009-01-28 @ 13:31:14
URL: http://ccmattesblogg.blogspot.com/
Postat av: chipo & nini

va Rune du ser trött ut!! Nu förstår jag du får ju inte sova. Kan han hoppa upp i sängen nu?

Hur går det med beach 2009 träningen då...du vet brudarna är heta?



Jaja jag är iaf avis på dig som har nån att busa med



chipo

2009-01-29 @ 13:07:48
URL: http://tokvardag.blogspot.com
Postat av: Anne

Hej på dig Rune..

Det ser väldans trevligt ut de där med att ha någon att busa med. vad jag har att busa med är en gammal surtant på 9 år. de e inte kul mär man själv är 9 månader och tycker livet ska gå i 100knyck hela tiden... om jag inte sover förstås..=)



Hej på er båda och trevlig fredagskväll.



Ruffus..

2009-01-30 @ 22:20:51
URL: http://flimmerochflummer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0