Efter kastreringen


Mamma köpte ett par bebis taights i storlek 86 och klippte hål för svansen
och klippte av benen en del.Dom var för långa.Så fick hon sätta snodd i
midjan.Då slipper jag ha tratt nu innan stygnen tas.Mamma vill inte jag
ska behöva ha det.

Här letar vi godis i MIN dog brick.Men den lilla snorvalpen ska vara med
överallt.Han snodde godisarna hela tiden när jag flyttade brickorna.Så jag
gick därifrån så fick han fortsätta själv.Fast ändå tycker jag så mkt om
honom.
Tur jag har klagomuren här och ni har tid med mej.Kram på er vänner

Kommentarer
Postat av: marie och spencer

Snart, tratt är det ju ingen som gillar x(



Mmm himla buse som sno karamellerna!

2009-03-24 @ 09:16:22
URL: http://naken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0