Kastrering 4 Mars


Jag ska kastreras 4 Mars.Först beställer hon tid mamma.Nu är hon orolig
säger hon.Sen är hon rädd att jag ska bli tjock.Så hon kommer köpa
light kost till mig.Mamma säger att jag har så himla snygg och muskulös
kropp nu.Så säger hon jämt att jag är vacker.Allt det vet jag redan ingen
nyhet.

Det värsta blir och få den här lilla snorungen och vara lugn mot mig när
jag är nyopererad.Mamma säger jämt att han är söt.
Fast han är väldigt busig men vi har faktiskt kul ihop.Så går han sista gången
på valpkursen på tisdag.jag undrar om det varit stängt när han varit där hahaha
Kram och nospuss allihopa från Bröderna Bus

Kommentarer
Postat av: marie och spencer

Ojdå. inga avelshannar här då. Inte hos oss heller :p

Men vi får önska lycka till, hoppas lill-killen är snäll när du kommer hem igen!

2009-03-02 @ 13:39:08
URL: http://naken.blogg.se/
Postat av: Anne

Hur gammal är killen du ska kastrera...? Har själv dessa funderingar om jag ska göra det med den lille killen jag har. Men man får så många olika åsikter från alla håll... Hade han varit en häst eller en katt hade ingen funderat på om det hade varit rätt eller fel...



Anne

2009-03-07 @ 14:51:41
URL: http://flimmerochflummer.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Hej! läste om kastreringen det ska finnas en kemisk kastrering med chipp som håller sig i 5 mån kanske ett alternativ för att kolla vad som händer och matte har rätt han har en snygg kropp och fina vinklar

mvh Yvonne

2009-03-08 @ 14:24:31
URL: http://www.landfari.se/chinese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0